Jak objednat - Jak nakoupit

Průvodce pro všechny, kteří chtějí nakupovat z pohodlí domova prostřednictvím našeho e-shopu. Poradíme Vám, jak udělat objednávku – od výběru zboží až po zvolení platby či dopravy, jak sledovat stav objednávky, jak přes e-shop nakupovat zboží ve Věrnostním programu za Klubové ceny, ale i třeba, jak nakoupit na splátky. Najdete zde i spoustu dalších praktických informací pro nákup online.
Jak objednat - Jak nakoupit

Jak učiním e-shopovou objednávku­­? 

Vyberte produkt, který si chcete zakoupit. Vybraný produkt si pomocí tlačítka „Koupit“ vložte do košíku. Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje. Pokud jste zvolili osobní odběr na prodejně, své zboží si vyzvednete na konkrétní prodejně, kterou jste si zadali. Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení. Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás registrovaný, vyplňte Vaše přihlašovací údaje a dále postupujte dle jednotlivých kroků nákupního košíku. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace. Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O stavu Vaší objednávky budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

Budou mi za e-shopovou objednávku připsány věrnostní body?

Pokud bude objednávka vytvořena na registrovaného zákazníka, tzn. pod přihlášením, za vytvořenou objednávku Vám bude na věrnostní konta připsán odpovídající počet věrnostních bodů. Věrnostní body jsou připsány až po fakturaci objednávky.
V případě, že je objednávka vytvořena bez registrace, věrnostní body nejsou za takovouto objednávku připsány.

Jak zjistím stav své objednávky? 

Zákazník je průběžně informován o stavu své objednávky prostřednictvím zaslaných notifikačních zpráv do svého e-mailu. Případně máte možnost s číslem objednávky kontaktovat naši zákaznickou linku „327 777 111“, nebo využít na našich webových stránkách on-line chatu, kde Vám operátoři stav objednávky ověří. Pokud jsme Vaši objednávku již předali dopravci, obdrželi jste od nás na emailovou adresu číslo zásilky, pod kterým ji můžete na stránkách dopravce sledovat.

Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Pokud je zvolen osobní odběr na prodejně, po kompletaci objednávky obdržíte notifikační zprávu o možném vyzvednutí na Váš e-mail. V obdržené notifikaci je následně uveden termín s rezervační dobou objednávky na příslušné prodejně. Prodejna Vám zároveň zasílá informaci o možném odběru pomocí SMS zprávy.

V případě, kdy je zboží zákazníkovi zaváženo naším firemním vozem je zákazník telefonicky kontaktován prodejnou z důvodu upřesnění a potvrzení termínu závozu.

Jak vytvořím objednávku s klubovou cenou?

Pokud požadujete zakoupit výrobek v klubové ceně prostřednictvím e-shopové objednávky, je nutné provést nákup jako registrovaný zákazník/pod přihlášením. Pokud máte již webový účet vytvořen, v horní pravé části stránky se nejprve přihlásíte pomocí Vašich údajů a následně do prázdného košíku vkládáte vybrané zboží. Systém Vám po vložení zboží do košíku nabídne, v jaké ceně požadujete výrobek zakoupit, zda v akční, či klubové s odečtem části věrnostních bodů. Dále již postupujete standardně dle jednotlivých kroků nákupního košíku. Pokud webový účet vytvořený nemáte, je nutné nejprve provést registraci, kterou naleznete hned vedle pole „Přihlásit se“.

Je možné sloučit objednávku, či změnit zboží v objednávce?

Sloučení již vytvořených objednávek, nebo přidání, či změna zboží ve vytvořené objednávce není z technických důvodů bohužel možná.

Mohu změnit v objednávce dopravce, prodejnu k vyzvednutí zboží, či adresu doručení?

Změnu dopravce či výdejního místa po dokončení objednávky již bohužel není možné provést. Přejete-li si zboží dodat na jiné výdejní místo či jinou přepravní společností, prosíme, stornujte objednávku na emailové adrese mountfield@mountfield.cz a zadejte novou, s požadovaným typem dopravy. V případě změny doručovací adresy je toto možné jen do okamžiku zahájení expedice. Požadavek prosíme, zasílejte na adresu mountfield@mountfield.cz .

Jak změním způsob platby v objednávce?

Změna platby není z technických důvodů možná. Platbu on-line můžete v případě neúspěchu zopakovat a to po přihlášení do svého zákaznického profilu, kde stačí v sekci Moje objednávky zvolit tlačítko "Provést platbu".

Doporučujeme však provést storno objednávky a vytvoření nové s novým způsobem úhrady.

Je možné provést výměnu zakoupeného zboží za jiné?

V případě, že Vám zboží zakoupené přes e-shop nevyhovuje, můžete jej vrátit ve 14-denní lhůtě od data převzetí zboží a na prodejně provést nákup výrobku, který Vám bude vyhovovat. Pokud bylo zboží zakoupeno na kamenné prodejně, máte možnost v co nejkratší době s nepoškozeným, nerozbaleným a nepoužitým výrobkem společně s dokladem o zakoupení navštívit příslušnou prodejnu kde bylo zboží zakoupeno a vedoucího prodejny požádat o výměnu výrobku za jiné zboží z našeho sortimentu, nebo za dárkové poukazy.

Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku můžete stornovat na emailové adrese  mountfield@mountfield.cz , a to až do okamžiku expedice. Pokud Vám přišla zpráva o expedici Vaší zásilky, zboží nepřebírejte, vrátí se zpět k nám. Jestliže jste objednávku hradili předem, pošlete nám, prosím, přes emailovou adresu číslo účtu, na který Vám máme peníze vrátit. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, o kterou se jedná.

Je možné prodloužit lhůtu k vyzvednutí zboží z objednávky na prodejně?

Na vyzvednutí objednávky máte vždy 6 následujících pracovních dní po dni, kdy obdržíte SMS a e-mailovou zprávu s informací, že je pro vás zboží připraveno k převzetí. Pokud nestihnete svoji objednávku převzít, je automaticky stornována. Máte-li o zboží i nadále zájem, prosíme, zašlete nám v době platnosti objednávky požadavek o prodloužení lhůty k vyzvednutí zboží na  mountfield@mountfield.cz , nebo nás kontaktujte na webových stránkách prostřednictvím on-line chatu.

Při požadavku o prodloužení úložní doby nezapomeňte vždy nahlásit číslo Vaší objednávky.

Uhradil jste objednávku pod špatným variabilním symbolem?

V tomto případě nám prosím zašlete potvrzení o provedené transakci na adresu: mountfield@mountfield.cz. Nezapomeňte do předmětu uvést číslo Vaší objednávky. Platbu na základě těchto podkladů dohledáme a spárujeme ji s Vaší objednávkou, aby byla objednávka co nejdříve vyřízena. 

Nejste si jisti, že se uskutečnil převod platby za Vaši objednávku?

Nahlédněte do Vašeho internetového bankovnictví. Pokud je u platby uveden správný účet a správný variabilní symbol, platba v pořádku proběhne. Máte-li i nadále pochybnosti, je možné nám zaslat potvrzení o provedené transakci na 
mountfield@mountfied.cz . Nezapomeňte prosím uvést číslo Vaší objednávky.

Uhrazení objednávky pomocí online platby

Pokud při vytváření e-shopové objednávky zvolíte způsob úhrady pomocí online platby, systém Vás přesměrovává na platební bránu zvolené banky, kde provedete okamžitou platbu. V případě, že Vás systém na platební bránu nepřesměruje, nebo Vám platba neprojde, nejsme schopni Vám doposlat platební údaje (č. účtu, variabilní symbol). Při zvolení Online platby není možné objednávku hradit na dvakrát.

Jak nakoupit zboží na splátky?

Veškeré informace spojené s možností nákupu na splátky naleznete na našich webových stránkách v sekci „Splátkový prodej“. Viz. Odkaz: https://www.mountfield.cz/o-spolecnosti/nase-sluzby/splatkovy-prodej

Nákup zboží na splátky je možné provést pouze na kamenných prodejnách a v případě, že celková hodnota objednávky je vyšší než 3000Kč.

Je možné zaplatit stávající objednávku platební kartou na prodejně?

Na všech našich prodejnách lze použít k úhradě platební kartu. Zda budete platit hotově nebo kartou, se můžete rozhodnout až na místě.
 

Je možné na českých prodejnách uskutečnit platbu v EUR. ?

Je nám líto, ale na českých prodejnách není možné uskutečnit platbu v EUR. Nákup lze uhradit platební kartou, nebo v hotovosti v Kč.

Když objednám zboží přes e-shop s převzetím na prodejně, můžu si objednávku převzít ihned?

Pokud zvolíte osobní převzetí na prodejně, objednávka pro Vás bude připravena do 24.hod, nebo do 2 pracovních dnů. Záleží, zda se objednávané zboží nachází skladovou zásobou na Vámi vybrané prodejně, nebo je na prodejnu dodáváno z centrálního skladu. Tuto informaci naleznete při zadávání vybrané prodejny.

Jakmile je zboží pro Vás připravené k vyzvednutí, odesíláme Vám email o možném odběru a prodejna Vás zároveň kontaktuje SMS zprávu.
 

Nákup výrobku bez DPH

Prodej výrobku bez DPH může být uskutečněn pouze právnické osobě z EU. V případě nákupu výrobku bez DPH je nutné dodržet níže uvedený postup:

  • Odeslání žádosti o provedení nákupu výrobku bez DPH s potvrzením o registraci k DPH v rámci EU na adresu: mountfield@mountfield.cz. Do žádosti je nutné uvést, na jaké prodejně a kdy požadujete nákup uskutečnit.

  • Po odeslání žádosti Vás budeme zpětně kontaktovat s vyjádřením k Vašemu požadavku.

  • Při předání zboží je nezbytně nutné na prodejně předat místopřísežné prohlášení, že zboží BYLO VYVEZENO Z ČR, nebo toto napsat vlastní rukou s podpisem na kopii faktury

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?


Kategorie článků