Horské elektrokolo Xtreme 9.4 (21)

1 hodnocení
Kód: 4KOE23043
0.5
1
1
29" Velikost kol
21" Velikost rámu
středový motor Umístění motoru
115 000 Kč
Naši zákazníci, členové Věrnostního klubu, mohou využít fantastické Věrnostní ceny. Pro více informací navštivte nejbližší prodejnu.
(ceny bez baterie)
Vyberte baterii:
24 500 Kč

Skladem 3-5 kusů

Zítra od 09:45 v 15 prodejnách
Vystaveno v 18 prodejnách
Koupit na splátky
Vyberte si variantu, která vám nejvíce vyhovuje.
Např. 11 500 Kč + 10 x 11 500 Kč
Essox kalkulačka piktogram SPOČÍTAT
PROČ SI HO ZAMILUJETE


Celoodpružené karbonové elektrokolo pro náročné uživatele, kteří i při jízdě v těžkém terénu chtějí zažívat maximální komfort. K dostání je v rámových velikostech 19“ a 21“. Je osazeno novým prémiovým středovým motorem Bafang M510, novinkou na trhu, který je nejsilnější ve své třídě. Disponuje točivým momentem 95 Nm a vyniká i nízkou hmotností (2,9 kg). Motor díky torznímu snímači plynule dávkuje výkon a jezdec tak dostává v každé situaci vždy optimální podporu. Maximální výkon tohoto motoru činí 750 W!

Tento model ocení zejména milovníci sportovního stylu jízdy a adrenalinu. Dostanete se s ním všude, poradí si v náročných výjezdech i technických sjezdech. Můžete na něm vyrazit do lesa, na kořeny, traily… Všude tam si celoodpružený model dokonale vychutnáte.

Karbonový rám vyniká vysokou pevností, lépe drží stopu a dává jezdci okamžitou zpětnou vazbu. Disponuje navíc výbornou schopností absorpce nerovností. Zároveň se oproti klasickým hliníkovým rámům o něco snižuje hmotnost elektrokola. Při výrobě jsou použity nejmodernější technologie, na karbonovém rámu nenajdete žádné sváry, pouze elegantní hladké přechody.

Baterie MTF (na výběr 2 typy) je plně integrovaná v rámu, což ještě podtrhuje atraktivní design elektrokola. Při volbě silnější baterie s kapacitou 14 Ah ujedete až 160 km, ale zrovna u tohoto elektrokola asi nejsou dlouhé dojezdy prioritou, protože nejlíp si jeho vlastnosti vychutnáte v těžkém terénu, a ne na silnici nebo rovné cyklostezce.

 


 


ČÍM SE E-KOLO PYŠNÍ

 

ZOOM EXA

O dokonalé odpružení se stará vzduchový zadní tlumič ZOOM EXA.







 

ZOOM VAXA RLO Air

Přední vzduchová vidlice ZOOM VAXA RLO Air se zdvihem 120 mm uzamykatelná z řídítek.







 

Bafang M510

Osazeno novým prémiovým středovým motorem Bafang M510, novinkou na trhu, který je nejsilnější ve své třídě. Disponuje točivým momentem 95 Nm a vyniká i nízkou hmotností (2,9 kg). Motor díky torznímu snímači plynule dávkuje výkon a jezdec tak dostává v každé situaci vždy optimální podporu. Maximální výkon tohoto motoru činí 750 W!

TEKTRO Gemini

I v těžkých sjezdech Vás podrží hydraulické kotoučové brzdy TEKTRO Gemini HD-M530.







 

LCD

Úroveň motorové asistence (na výběr 5 stupňů) se nastavuje na barevném LCD displeji.







 


 

 

O dokonalé odpružení se stará vzduchový zadní tlumič ZOOM EXA a přední vzduchová vidlice ZOOM VAXA RLO Air se zdvihem 120 mm uzamykatelná z řídítek. Komfort při řazení zajišťuje jedenáctirychlostní přehazovačka Shimano Deore, i v těžkých sjezdech Vás podrží hydraulické kotoučové brzdy TEKTRO Gemini HD-M530 nebo kvalitní pláště MAXXIS. Ještě větší jízdní komfort umocňuje sportovní sedlo MTF NoPressure Sport.

Úroveň motorové asistence (na výběr 5 stupňů) se nastavuje na barevném LCD displeji.


Toto horské elektrokolo zdobí prémiové komponenty. Zárukou kvality je jedenáctirychlostní přehazovačka Shimano Deore, stejně tak hydraulické kotoučové brzy TEKTRO Gemini HD-M530 nebo kvalitní vzduchová vidlice ZOOM VAXA RLO Air se zdvihem 120 mm uzamykatelná z řídítek. Ještě větší jízdní komfort umocňují sportovní sedlo MTF NoPressure Sport nebo pláště Maxxis.
Na řídítkách najdete i barevný LCD displej s USB nabíjením, na němž si tlačítky plus a minus regulujete úroveň motorové asistence. Vybírat můžete hned z pěti úrovní podpory. Zároveň na displeji vidíte, kolik procent baterie vám ještě zbývá. Slouží i jako klasický cyklocomputer, takže nabízí údaje jako rychlost, ujetou vzdálenost, čas, dobu jízdy a další.
 


Proč dva typy baterií?

V rámci vyššího komfortu si u tohoto modelu můžete vybrat ze dvou typů baterií lišících se kapacitou a dojezdem, abyste si mohli nakonfigurovat elektrokolo přesně podle Vašich představ. Někdo požaduje co nejdelší dojezd a pak potřebuje baterii vyšší kapacity, jinému stačí dojezd kratší a tím pádem i slabší baterie. Záleží jen na Vaší volbě.



Baterie MTF pro elektrokolo XTREME 9.4

Kvalitní a odzkoušené baterie se značkovými články Samsung s technologií Li-Ion nemají „paměťový efekt“, což umožňuje pohodlné dobíjení baterie v kterémkoli okamžiku.
 

Doporučená baterie AKU MTF Xtreme Li-Ion 14 Ah (602 Wh), dojezd 160 km
Alternativní baterie AKU MTF Xtreme Li-Ion 10 Ah (430 Wh), dojezd až 120 km


STŘEDOVÝ MOTOR BAFANG M510

Nejsilnější motor ve své třídě s maximálním výkonem 750 W. Je o 20 % silnější než nejbližší konkurence. Disponuje točivým momentem 95 Nm, je o půl kilogramu lehčí než jeho předchůdce M500, váží 2,9 kg. Hmotnost se snížila díky několika konstrukčním změnám, a především novému hořčíkovému pouzdru. Maximální podpora kadence je rozšířena na 120 otáček za minutu. Software motoru byl překonfigurován pro plynulejší starty. Citlivý snímač točivého momentu zase přispívá k tomu, aby výkon působil plynuleji a přirozeněji. Motor podle síly šlapání jezdce optimálně dávkuje výkon. Plynulý chod bez trhání oceníte zejména v prudkých výjezdech či krátkých zatáčkách. Počet úrovní motorové asistence zůstává na 5.


Přehledová tabulka středových motorů
Výrobce Typ motoru Točivý moment (nm) Váha (kg)  
BAFANG M510 95 2,9
Nejsilnější motor
BAFANG M410 80 3,2  
BAFANG M500 90 3,41  
BAFANG M400 75 3,68  
BOSCH Performance CX - SMART 85 2,84  
BOSCH Performance CX 4. Gen. 85 2,79  
BOSCH Performance Line 65 3,21  
BOSCH Active Line / Active Line Plus 50 3,28  
YAMAHA PW-X3 85 2,75  
YAMAHA PW-X2 80 3,06  
YAMAHA PW-ST 70 3,41  
YAMAHA PW-TE 60 3,4  
SHIMANO EP8 85 2,57
Nejlehčí motor
BROSE Drive S 90 2,9  
PANASONIC GX PLUS 75 3,25  
PANASONIC GX ULTIMATE 90 2,95  

Dojezd elektrokola 

Dojezd je určen množstvím energie „uskladněné“ v baterii. Rozptyl dojezdu je poměrně velký, což je způsobeno podmínkami, za jakých je elektrokolo provozováno. Zásadní vliv na dojezd mají tyto faktory: hmotnost jezdce, profil terénu, stupeň úrovně podpory elektromotoru, styl jízdy i povrch vozovky. Dalšími faktory ovlivňujícími dojezd jsou protivítr, nahuštění pneumatik, okolní teplota, způsob využití přesmykače a přehazovačky apod.


Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Motory této značky patří v celosvětovém měřítku mezi nejrozšířenější. Vynikají především svou spolehlivostí i dlouhou životností. V naší nabídce naleznete jak elektrokola s motorem Bafang v zadním náboji, tak i modely s integrovaným středovým pohonem, kde je na výběr několik typů motorů: Bafang M510 s točivým momentem 95 Nm, nejsilnější motor ve své třídě, nebo Bafang M410, další novinka roku 2022. Na některých modelech můžete najít i středové motory M500, M400 dobře známý jako Max Drive, a také Bafang M200.


Cykloasistence je nová služba pro cyklisty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich vyjížďku nic nezabrzdí. Porucha kola nebo karambol občas potká i toho nejlepšího cyklistu. A protože s nepojízdným kolem to moc "nejede", přijedeme na pomoc my. Jde o rychlou pomoc v případě nehody, defektu, vybité baterie nebo dokonce odcizení elektrokola. Více informací o asistenční službě naleznete zde.




V případě dovybavení elektrokola akcelerátorem, nevyhovuje elektrokolo podmínkám provozu na pozemních komunikacích.

*  na vyžádání lze provést dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení pro provoz mimo pozemní komunikace. 
Dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení provádíme pouze na vyžádání na prodejnách. Elektrokolo s touto úpravou je možné používat pouze na vlastním pozemku nebo na pozemcích k tomu určených. Používání takto upraveného elektrokola není možné na pozemních komunikacích (včetně pozemních komunikací určených výhradně pro cyklisty nebo pro cyklisty a chodce). Úpravou elektrokola může dojít k nadměrnému opotřebení baterie a motoru, ke ztrátě záruky a k poškození výrobku. Prodejce nenese odpovědnost za jakékoli škody spojené s instalací a používáním zařízení. Tato dodatečná úprava elektrokola je zpoplatněna.

Technická specifikace

RÁM
Rám Carbon UDG, velikost rámu 21"
Vidlice Vzduchová ZOOM VAXA RLO Air, zdvih 120 mm,uzamykatelná z řídítek
Velikost rámu 21"
Zadní tlumič Vzduchový ZOOM EXA 588RL, 150 /33 mm
POHON
Motor NOVÝ BAFANG M510 250W/max.750W, středový motor s tlakovým snímačem, 95 N.m
Baterie 1 AKU MTF Xtreme Li-Ion 14 Ah (602 Wh), dojezd 160 km
Baterie 2 AKU MTF Xtreme Li-Ion 10 Ah (430 Wh), dojezd až 120 km
Rychlost [km/h] S přímou asistencí do 25km/h (dle vyhlášky)*
Pedály Alu, rozšířené, kuličková ložiska
Nabíječka MTF 43V / 2A
Umístění motoru středový motor
ŘAZENÍ
Kliky BAFANG (32 zubů), délka klik 170mm
Přehazovačka SHIMANO Deore RD-M5100
Řazení SHIMANO Deore SL-M5100, 11 rychlostí
Kazeta SHIMANO Deore CS-HG50 (11 - 36 zubů)
Přesmykač ne
KOLA
Brzdy čtyř pístová hydraulická kotoučová brzda TEKTRO Gemini HD-M530
Náboj přední NOVATEC
Náboj zadní NOVATEC
Ráfky RODI BLACKROCK, 36H, 622x21
Dráty SAPIM, zesílené pro stabilní výplet (13G, průměr 2,3 mm), nerezový černý
Pláště MAXXIS FOREKASTER 29*2,35
Velikost kol 29"
KOMPONENTY
Ovládání Barevný LCD displej, 5 stupňů asistence (možnost volby 9 stupňů asistence)
Gripy MTF SportGrip
Řídítka MTF Sport (720 x 31,8 mm)
Představec MTF Sport (31,8, délka 70 mm)
Hlavové složení NECO, polointegrované 1 1/8'', černé
Sedlovka MTF (30,4 / 400 mm)
Sedlo MTF (30,4 / 400 mm)
VÁHA
Nosnost [kg] 120
Ostatní
Hmotnost [kg] 20,5
Typ horské
Návod na použití Stáhnout zde
Návod na použití Stáhnout zde
Návod na použití Stáhnout zde
Katalogové číslo: 4KOE23043 4KOE23043

Příslušenství

Hodnocení zákazníků (1)

0,5
Abychom zajistili férové hodnocení svých produktů, mohou výrobek hodnotit pouze naši zákazníci, kteří jej skutečně zakoupili. Bližší informace o recenzích naleznete ZDE.
Petr 28. 8. 2023
  • cena sylny motor celoodpruzene
  • Předni vidlice nekvaletni hybala se do stran po najeti na hrbol se ozývaly velke rany motor prestal fungovat do kopce nutny restart pak ok

Dotazy (0)

K tomuto produktu ještě nikdo nenapsal žádný dotaz.

Máte k výrobku nějaký dotaz?
Zeptejte se, my vám rádi odpovíme.